Головна | Реєстрація | Вхід | RSSВівторок, 16.07.2019, 19:43


Меню сайту
Міні-чат
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Цікаві сайти
Переклад онлайн
  • Інтелектуальні розваги
  • Вся елементарна математика
  • Крилаті
  • Школа комп'ютерої освіти
  • Шкільна фізика
  • Початкова школа

  • On-line тестування
  • Вхід на сайт
  • Лічильники
    Besucherzahler meet beautiful russian brides
    счетчик посещений
    Учебные заведения Хмельницкий
    Карта відвідування
    On-Line
    Опитування 1
    Оцініть наш сайт
    Всього відповідей: 577
    Новини Освіти

    Поради психолога з теми "Конфлікти"

    Конфлікти – це норма життя.

    Коли вам здається, що у вашому

    житті немає конфліктів,

    перевірте, чи є у вас пульс.

    Ч. Ліксон

     

    Тренінг по темі «Конфлікти»

    Конфлікт. Скільки неприємних спогадів пов'язано з цим словом. Конфлікти супроводжуються нерозумінням, образами, почуттям невдоволення, стресами, зруйнованими взаєминами… Напевне, немає такої людини, яка у своєму житті не побувала б у конфлікті, адже конфліктною є будь-яка ситуація, у якій зіштовхуються різні погляди, потреби, інтереси, цілі, бажання різних людей. Конфлікти вносять напруженість у стосунки, позбавляють нас спокою і радості, не дають можливості повноцінно працювати. А особливо прикро те, що конфлікти виникають найчастіше через дрібниці, через наше невміння спілкуватись, небажання зважати на потреби інших.

    Але конфлікти можуть мати і позитивні наслідки, якщо вони є конструктивними і вирішуються шляхом мирних переговорів без сварок, бійок, крику, взаємних образ. Тоді вони допомагають розв'язати наболілі проблеми, прийти до спільного найкращого рішення.

    Психологи розрізняють 5 типових форм поведінки у конфліктних ситуаціях:

    Уникання, або відхід від конфлікту (намагання його не помітити) – це такий тип поведінки, коли на проблему просто не звертають увагу. Суть поведінки відображають приказки: «Не буди лихо, доки тихо», «Не чіпай, бо вламається». Уникання цілком виправдане тоді, коли напруженість у ситуації занадто велика і необхідно її знизити, або джерело розбіжностей несуттєве.

    Боротьба або конкуренція – це такий тип поведінки, коли одна сторона завзято відстоює свої позиції і не враховує інтереси опонента. Зміст такої поведінки характеризують приказки: «Переможців не судять», «Сильний завжди правий». Цей тип поведінки найчастіше призводить до ускладнень конфлікту.

    Поступливість або пристосування – тип поведінки, орієнтований на максимальне задоволення інтересів опонента, згладжування суперечностей на шкоду своїм інтересам. Зміст такої поведінки втілюють приказки: «Мир за будь-яку ціну», «Нехай буде гречка, аби не суперечка». Ця позиція доречна, коли потрібно зберегти добрі стосунки з іншою людиною, а привід конфлікту не значний; або результат набагато важливіший для іншої сторони, ніж для вас.

    Компроміс – тип поведінки, який забезпечує часткове задоволення у конфлікті як власних інтересів, так і інтересів іншої сторони, що досягається за такої умови: «Я поступлюся тобі в чомусь, а ти мені в іншому». Зміст такої поведінки формулюється за допомогою приказок: «Краще півхліба, ніж нічого», «Поганий мир кращий за добру сварку»

    Співробітництво – тип поведінки, який забезпечує максимальне задоволення як власних інтересів, так і інтересів іншої сторони. Зміст такої поведінки характеризують приказки: «Одна голова добре, а дві – краще», «Те, що добре для Вас, добре і для мене». Результатом цієї поведінки є повне вирішення конфліктної ситуації. Цей тип поведінки у конфлікті є найкращим .

    Для спільного виходу з конфлікту бажано дотримуватися наступних умов:

    - відокремити реальні причини конфлікту од формального приводу;

    - зосередити увагу на проблемах, а не на особистих емоціях;

    - діяти за принципом «тут і зараз», не згадуючи інші події і факти;

    - створити обстановку рівної участі усіх сторін у вирішенні конфлікту;

    - говорити тільки за себе, не висловлювати здогадки про думки інших ;

    - уміти слухати й чути іншого;

    - поважно ставитися до особистості опонента, говорити про факти й події, а не про особистість співрозмовника;

    - створити клімат взаємної довіри і співпраці.


    Форма входу
    Пошук
    Посилання
  • Освітні цифрові ресурси
  • Портал для веб-майстрів
  • ХОІППО
  • Робота з обдарованою молоддю
  • Школа олімпійського резерву
  • ХОЦНТТУМ
  • Сайт ЦІППО
  • Сайт МОН України
  • Сайт МАН України
  • УЦОЯО
  • ВРЦОЯО
  • Острів знань
  • Мережа УРАН
  • Сайт технічної підтримки мережі УРАН в Хмельницькій області
  • Форум інформатиків України
  • Сайт м. Шепетівки
  • Управління освіти Шепетівськго міськвиконкому
  • Пізнайко
  • Залізничні маршрути
  • Автобусні маршрути
  • Календар
    «  Липень 2019  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293031
    Погода, курс валют
    Погода Шепетівці » Україна
    Опитування 2
    За яким напрямком Ви плануєте продовжити освіту?
    Всього відповідей: 1508
    НВК №3
    Останній дзвінок
    Останній дзвінок
    Міс 2013 НВК № 3
    Intel ISEF-2013
    Intel ISEF 2013
    Intel Isef 2013
    Програми Intel
    1-Міс НВК №3 2012
    2-Міс НВК №3 2012
    Останні новини

    Copyright MyCorp © 2019
    Зробити безкоштовний сайт з uCoz