Головна | Реєстрація | Вхід | RSSПонеділок, 17.02.2020, 08:56


Меню сайту
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Цікаві сайти
Переклад онлайн
  • Інтелектуальні розваги
  • Вся елементарна математика
  • Крилаті
  • Школа комп'ютерої освіти
  • Шкільна фізика
  • Початкова школа

  • On-line тестування
  • Вхід на сайт
  • Лічильники
    Besucherzahler meet beautiful russian brides
    счетчик посещений
    Учебные заведения Хмельницкий
    Карта відвідування
    On-Line
    Опитування 1
    Оцініть наш сайт
    Всього відповідей: 577
    Новини Освіти
    Головна » 2012 » Грудень » 21 » Міносвіти неефективно впроваджує ІКТ у школах
    21:01
    Міносвіти неефективно впроваджує ІКТ у школах

    У Рахунковій палаті заявили, що високі показники забезпеченості шкіл комп'ютерною технікою не відображають реального стану речей, оскільки близько половини комп'ютерів є застарілими

    У Рахунковій палаті, спираючись на висновки проведеного аудиту ефективності використання коштів, виділених у 2010-2012 роках на інформатизацію, комп'ютеризацію та матеріально-технічне оснащення навчальних закладів, повідомили, що Міністерство освіти не забезпечує комплексних підходів у реалізації завдань із впровадження ІКТ у навчальний процес загальноосвітніх шкіл.

    Колегія Рахункової вважає, що управлінські рішення щодо поставок комп'ютерної техніки не базуються на реальних потребах і цілях її використання.

    "Аудит засвідчив відсутність належної координації в роботі міністерства і підпорядкованого йому Інституту інноваційних технологій і змісту освіти, які мають забезпечувати виконання національних і бюджетних програм з інформатизації", - йдеться у повідомленні.

    Також у Рахунковій палаті зазначили, що несвоєчасне погодження проектів із розробки і впровадження комп'ютерних навчальних програм призвело до того, що 5 млн. грн, передбачених на створення 17 програмних засобів навчання для учнів 10-11 класів, використано на інші цілі.

    У 2010 році міністерство не закупило 600 комп'ютерних комплексів, а на придбання такої кількості техніки в 2011 році знадобилося вже у 1,5 рази більше коштів, тобто з держбюджету додатково було витрачено 15,1 млн. гривень.

    У 2011 році при закупівлі навчальних комп'ютерних комплексів не дотримано запланованих параметрів їх комплектації (7 машин для учнів при нормативі наповнюваності класів до 30 осіб), що призвело до неефективних і неекономних витрат державного бюджету в сумі 1,3 млн. гривень.

    "Рішення МОНмолодьспорту щодо придбання мобільних комп'ютерних комплексів для шкіл-інтернатів і спеціальних шкіл не ґрунтувалися на реальних потребах. А відсутність у придбаній техніці спеціальних навчальних і корекційних програм саме для дітей з особливими потребами знівелювала навчальну функцію цих комп'ютерів. У результаті частина техніки загальною вартістю 2,1 млн. грн у навчальному процесі не використовувалася", - зазначають у Рахунковій палаті.

    Також у відомстві підкреслили, що високий показник забезпеченості шкіл комп'ютерною технікою не відображає реального стану речей, оскільки 12 % комп'ютерів несправні, понад 44 % придбані понад 5 років тому і є морально і технічно застарілими.

    Колегія Рахункової палати наголосила: "зосередившись на закупівлях комп'ютерних комплексів, МОНмолодьспорт та Інститут інноваційних технологій і змісту освіти не забезпечили виконання іншої складової програм з інформатизації - створення освітніх порталів, електронних бібліотек, баз даних, методик їх використання у навчальному процесі середньої школи, запровадження ресурсних центрів, які можуть забезпечити дистанційну освіту на рівні загальноосвітнього навчального закладу".

    Варто зазначити, що у Міністерстві освіти висловили задоволення станом справ щодо реалізації Державної цільової програми "Сто відсотків" у 2012 році. Зокрема, директор Інституту інноваційних технологій та змісту освіти Олександр Удод, підбиваючи підсумки роботи зазначив, що шляхом залучення коштів місцевих бюджетів 298 шкіл отримали навчальні комп’ютерні комплекси.

    Окрім того, він повідомив, що завдяки гуманітарній допомозі КНР Міністерству освіти вдалося втричі перевищити план забезпечення шкіл комп’ютерною технікою.

    "2 тис. 368 шкіл отримали комп’ютерні класи в якості гуманітарної допомоги від Китайської Народної Республіки. Таким чином, у 2012 році комп’ютерними класами забезпечено 2 тис. 666 загальноосвітніх навчальних закладів, що більше ніж у тричі перевищує показники Національного плану дій", - відзвітував чиновник під час засідання робочої групи з виконання Національного плану дій Президента України на 2012 рік.
    За матеріалами: Освіта.ua
    Дата публікації: 20.12.2012
    Переглядів: 553 | Додав: savvich | Теги: ICT in schools, ИКТ в школах, ІКТ у школах | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    Ім`я *:
    Email *:
    Код *:
    Форма входу
    Пошук
    Посилання
  • Освітні цифрові ресурси
  • Портал для веб-майстрів
  • ХОІППО
  • Робота з обдарованою молоддю
  • Школа олімпійського резерву
  • ХОЦНТТУМ
  • Сайт ЦІППО
  • Сайт МОН України
  • Сайт МАН України
  • УЦОЯО
  • ВРЦОЯО
  • Острів знань
  • Мережа УРАН
  • Сайт технічної підтримки мережі УРАН в Хмельницькій області
  • Форум інформатиків України
  • Сайт м. Шепетівки
  • Управління освіти Шепетівськго міськвиконкому
  • Пізнайко
  • Залізничні маршрути
  • Автобусні маршрути
  • Календар
    «  Грудень 2012  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
         12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
    31
    Погода, курс валют
    Погода Шепетівці » Україна
    Опитування 2
    За яким напрямком Ви плануєте продовжити освіту?
    Всього відповідей: 1509
    НВК №3
    Останній дзвінок
    Останній дзвінок
    Міс 2013 НВК № 3
    Intel ISEF-2013
    Intel ISEF 2013
    Intel Isef 2013
    Програми Intel
    1-Міс НВК №3 2012
    2-Міс НВК №3 2012
    Останні новини

    Copyright MyCorp © 2020
    Зробити безкоштовний сайт з uCoz