Головна | Реєстрація | Вхід | RSSВівторок, 07.04.2020, 13:32


Меню сайту
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Цікаві сайти
Переклад онлайн
  • Інтелектуальні розваги
  • Вся елементарна математика
  • Крилаті
  • Школа комп'ютерої освіти
  • Шкільна фізика
  • Початкова школа

  • On-line тестування
  • Вхід на сайт
  • Лічильники
    Besucherzahler meet beautiful russian brides
    счетчик посещений
    Учебные заведения Хмельницкий
    Карта відвідування
    On-Line
    Опитування 1
    Оцініть наш сайт
    Всього відповідей: 577
    Новини Освіти
    Головна » 2013 » Липень » 19 » Що важливіше при виборі професії: поклик серця, думка батьків чи майбутня зарплата?
    15:00
    Що важливіше при виборі професії: поклик серця, думка батьків чи майбутня зарплата?

    Муки вибору: на кого піти вчитися? Не так уже й багато щасливчиків, які з дитинства знають, ким хочуть стати. Решті ж доводиться помучитися з рішенням. Вибираючи майбутню спеціальність, молоді люди орієнтуються на власні інтереси, побажання сім'ї, ситуацію на ринку праці. Німецькі консультанти з питань кар'єри пояснюють, на що дійсно варто звертати увагу.

    Іди за мрією

    Перше, з чого зазвичай починають вибір спеціальності, - це визначення власних інтересів і здібностей. У консультаційному центрі одного з німецьких університетів абітурієнтам радять відповісти для себе на прості запитання: чим вам подобається займатись у вільний час? Які предмети у школі давались вам найлегше? Розібратись у своїх перевагах можуть допомогти і спеціальні профорієнтаційні тести.

    Утім, у закликів слідувати за покликом свого серця вистачає критиків. «Якщо ви захоплюєтеся психологією, то зовсім не обов'язково вивчати її в університеті. Інтерес до предмета - необхідна, але не єдина умова. Вибір факультету залежить від професії, яку ви хочете отримати. А якщо вас цікавить психологія в цілому, то краще читайте відповідні книги у ванні», - цитує видання «Spiegel Online» експерта з питань кар'єри Уту Глаубіц (Uta Glaubitz).

    Дійсно, трудові будні можуть мати мало спільного з уявленням випускника школи про професії. Та ж сама робота психолога пов'язана із заповненням безлічі паперів. Так що варто якомога більше дізнатися про майбутню діяльності заздалегідь. Поспілкуйтесь із представниками вибраної спеціальності, улаштуйтесь на підробіток або практику, адже навіть будучи, скажімо, кур'єром в аптеці, ви зможете краще зрозуміти, чи підходить вам робота фармацевта.

    Сімейні пристрасті

    «Мої батьки хотіли, щоб я вибрала творчу професію, бо вся родина пов'язана із творчістю, і вони не уявляють, що мене може цікавити щось інше. Але я вирішила стати програмістом, хоча тато й досі не може з цим змиритись», - поділилася з Deutsche Welle 17-річна абітурієнтка Євгенія.

    Саме думка батьків зазвичай стає основним мотивом вибору професії, переконана консультант з питань працевлаштування Свенья Хоферт (Svenja Hofert). Причому тут є два шляхи: «Або ми робимо те, що від нас очікують батьки, або рівно навпаки. Але вплив батьківської думки в обох випадках однаково сильний», - пише вона у своєму блозі.

    Звісно, близькі поганого не побажають. Тим не менше, їх рекомендації - не завжди найкращий орієнтир: представники старших поколінь часто не мають поняття про нові спеціальності, упевнена пані Хоферт.

    Ще однією причиною необ'єктивності «сімейних порад» може стати досвід когось із членів сім'ї. Мама мріяла стати лікарем? Так чому б цим не зайнятись доньці? Старший брат - успішний бізнесмен? Молодший повинен повторити його успіхи! У тата будівельна фірма? Син продовжить сімейну справу! Ось і виходить, що той, хто мріяв піти в актори, обирає бухгалтерію, щоб не розчарувати рідних.

    Усі професії потрібні?

    Нерідко розгублені випускники шкіл вирішують, що краще отримати надійну спеціальність, з якою без роботи не залишишся. Сам по собі цей підхід непоганий, тільки от занадто багато хто вибирає одне й те саме: за даними Федерального статистичного відомства, у Німеччині вже не перший рік лідирують економічні та юридичні спеціальності. У підсумку «безвідмовний варіант» перетворюється на проблему: після закінчення вищого навчального закладу за вакансію доведеться битися з безліччю конкурентів.

    Буває, що абітурієнт хоче отримати «серйозну» освіту для підстраховки, розраховуючи зайнятись у майбутньому чимось іншим. «Сьогодні робота з комп'ютерами та Інтернетом має безліч форм, і, можливо, пізніше я оберу щось більш творче, ніж просто писати коди. Але для початку хочу отримати математичну базу, яка необхідна для всіх подібних спеціальностей», - пояснює свій вибір Євгенія.

    Але в такого підходу є й інша сторона. Скажімо, якщо ви хочете знімати кіно, то немає сенсу ставати юристом. Якщо через багато років ви все-таки вирішите працювати за фахом, отримані знання вже застаріють, так що вчитись, можливо, доведеться заново. У той же час, наприклад, для журналіста це може стати додатковим козирем: журналістського досвіду можна набратися, проходячи практику під час канікул, а юридична освіта дасть вузьку спеціалізацію для роботи у ЗМІ.

    Усіх грошей не заробити?

    А що із грошима? «Молоді люди орієнтуються в першу чергу на свої інтереси та ситуацію на ринку праці. А майбутня зарплата відіграє меншу роль», - розповів в інтерв'ю Deutsche Welle прес-секретар Федерального агентства із праці Німеччини Пауль Ебсен (Paul Ebsen). Тим не менше, поцікавившись грошовим питанням заздалегідь, можна накидати і план подальших дій.

    «Зарплата завжди залежить від кваліфікації, скажімо, від того, чи є у вас ступінь магістра або кандидата наук. Або від спеціалізації: в адвоката, прокурора, судді чи чиновника зарплати різні, хоча вони всі вивчали юриспруденцію», - коментує Пауль Ебсен.

    Простих рецептів для вибору спеціальності немає. Зважуючи всі «за» і «проти», кожний повинен вирішити сам, що саме для нього важливіше - самореалізація, стабільна робота чи високий дохід.

    Як обрати спеціальність у виші?

    Сучасний світ професій став різноманітнішим. Це призвело до того, що майбутнім абітурієнтам стало складніше зробити вибір майбутньої спеціальності.

    Але серед сучасних батьків все ще можна почути таку думку: «Ми самі обрали професію, наші батьки не знали ніяких спеціальних методик діагностики, - а скільки успішних професіоналів з них вийшло! Прийде час – здібності дитини проявляться». Так, це частково правда, але дуже важливо зробити правильний вибір своєчасно.

    Наразі, завдяки міжнародному співробітництву Міжрегіональної академії управління персоналом з Центром тестування і розвитку «Гуманітарні технології», школярі та їхні батьки отримали унікальний доступ до наукових розробок у гуманітарній сфері та важливої інформації щодо обрання майбутньої спеціальності у вузі.

    Поважаючи та приймаючи інтереси, розуміючи особливості кожної дитини, у Міжрегіональній академії управління персоналом допомагають зробити навчання у вищому навчальному закладі більш ефективним та обрати правильний професійний і життєвий шляхи.

    Уже два роки в Академії працюють з новою профорієнтаційною методикою "Профорієнтатор-UA". Цей комплекс розроблений командою психологів-тестологів Московського державного університету імені М. В. Ломоносова під керівництвом доктора психологічних наук, професора А. Г. Шмельова та спеціально адаптований для українських школярів.

    Завдяки цьому комплексу, майбутні абітурієнти можуть отримати відповіді на такі запитання:

    • Як підготуватися до зовнішнього незалежного оцінювання?
    • Продовжувати навчатися в школі, чи вступати до коледжу або технікуму?
    • Яку обрати спеціальність у вищому навчальному закладі з урахуванням інтересів, здібностей та особистісних якостей?
    • Як зробити навчання у вищому навчальному закладі більш ефективним?

    Профорієнтаційну роботу зі школярами та батьками, випускниками та абітурієнтами в Міжрегіональній академії управління персоналом здійснюють в кілька етапів: профорієнтаційне тестування та індивідуальне консультування, інтерактивні лекції, активізуючі та розвиваючі тренінги, профорієнтаційні екскурсії до Академії та спілкування з фахівцями різних спеціальностей.

    В Академії впевнені, що індивідуальний та комплексний підходи до профорієнтації школярів допомагають уникнути наслідків неправильного вибору спеціальності у вищому навчальному закладі.

    Аби допомогти педагогам та шкільним психологам при формуванні профільних класів, соціалізації підлітків, корекції програм навчання, результати профорієнтаційного тестування, за дозволом батьків, можуть бути передані до школи.

    Заявки на тестування можуть також подаватися батьківськими комітетами й адміністраціями шкіл за телефонами: (098) 436-65-76 (Наталія Ревуцька), (067) 717-59-04 (Ірина Зубенко).

    Детальніше про профорієнтаційне тестування>>>

    Як уникнути неправильного вибору майбутньої спеціальності

    Міжрегіональна Академія управління персоналом (МАУП) у профорієнтаційній роботі вже два роки використовує профорієнтаційний комплекс "Профорієнтатор-UA", який є інноваційною науковою розробкою Центра тестування і розвитку «Гуманітарні технології» при МДУ ім. М.В. Ломоносова та адаптований для України у 2012 році. Комп’ютерні технології дозволяють автоматизувати процес тестування, охоплюючи велику кількість учнів у максимально короткий термін. На цей час, близько тисячі учнів вже пройшли тестування та отримали індивідуальні та групові консультації за результатами тесту.

    Аби зробити взаємодію між школою та вузом більш ефективною, школярі та їх батьки отримують ефективну профорієнтаційну допомогу за рахунок Академії. Педагоги та шкільні психологи, отримуючи комплексну діагностику інтересів, здібностей та особистісних якостей учнів, мають можливість планувати подальшу профорієнтаційну роботу, формувати профільні класи, коригувати навчальні програми, використовувати надані результати тестування при написанні характеристик тощо.

    Профорієнтаційна робота зі школярами та батьками, випускниками шкіл та абітурієнтами здійснюється в кілька етапів: профорієнтаційне тестування та індивідуальне консультування, інтерактивні лекції, розвиваючі тренінги, профорієнтаційні екскурсії до Академії та спілкування із фахівцями тих спеціальностей, за якими готують у МАУП.

    Індивідуальний та комплексний підходи допомагають уникнути наслідків неправильного вибору спеціальності у вузі, які зачіпають як кожного з нас, так і все наше суспільство. Поважаючи та приймаючи інтереси, розуміючи особливості кожної дитини, ми допомагаємо зробити навчання у вузі більш ефективним, вибрати правильний професійний і життєвий шляхи.

    Заявки на тестування можуть подаватися батьківськими комітетами й адміністраціями шкіл.

    Завантажити приклад результатів тесту «Профорієнтатор-UA»

    Автор Катерина Крижанівська

    Переглядів: 894 | Додав: savvich | Теги: на кого піти вчитися? на кого пойти | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    Ім`я *:
    Email *:
    Код *:
    Форма входу
    Пошук
    Посилання
  • Освітні цифрові ресурси
  • Портал для веб-майстрів
  • ХОІППО
  • Робота з обдарованою молоддю
  • Школа олімпійського резерву
  • ХОЦНТТУМ
  • Сайт ЦІППО
  • Сайт МОН України
  • Сайт МАН України
  • УЦОЯО
  • ВРЦОЯО
  • Острів знань
  • Мережа УРАН
  • Сайт технічної підтримки мережі УРАН в Хмельницькій області
  • Форум інформатиків України
  • Сайт м. Шепетівки
  • Управління освіти Шепетівськго міськвиконкому
  • Пізнайко
  • Залізничні маршрути
  • Автобусні маршрути
  • Календар
    «  Липень 2013  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293031
    Погода, курс валют
    Погода Шепетівці » Україна
    Опитування 2
    За яким напрямком Ви плануєте продовжити освіту?
    Всього відповідей: 1509
    НВК №3
    Останній дзвінок
    Останній дзвінок
    Міс 2013 НВК № 3
    Intel ISEF-2013
    Intel ISEF 2013
    Intel Isef 2013
    Програми Intel
    1-Міс НВК №3 2012
    2-Міс НВК №3 2012
    Останні новини

    Copyright MyCorp © 2020
    Зробити безкоштовний сайт з uCoz