Головна | Реєстрація | Вхід | RSSПонеділок, 17.02.2020, 09:45


Меню сайту
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Цікаві сайти
Переклад онлайн
  • Інтелектуальні розваги
  • Вся елементарна математика
  • Крилаті
  • Школа комп'ютерої освіти
  • Шкільна фізика
  • Початкова школа

  • On-line тестування
  • Вхід на сайт
  • Лічильники
    Besucherzahler meet beautiful russian brides
    счетчик посещений
    Учебные заведения Хмельницкий
    Карта відвідування
    On-Line
    Опитування 1
    Оцініть наш сайт
    Всього відповідей: 577
    Новини Освіти
    Головна » 2012 » Грудень » 29 » Українські школярі за результатами дослідження якості природничо-математичної освіти TIMSS увійшли до двадцятки кращих
    23:41
    Українські школярі за результатами дослідження якості природничо-математичної освіти TIMSS увійшли до двадцятки кращих

    Сьогодні у Міністерстві освіти і науки, молоді та спорту України під головуванням заступника Міністра Бориса Жебровського відбулася прес-конференція «Результати участі України у міжнародному дослідженні якості природничо-математичної освіти учнів 8 класів «TIMSS-2011». «Особливо важливими є дослідження саме із природничо-математичної освіти, над підвищенням якості якої зараз працює міністерство» - сказав заступник Міністра.

    TIMSS – це дослідження якості природничо-математичної освіти (1995, 1999, 2003, 2007, 2011 роки). Країни-учасниці об’єднують зусилля у розробленні методології, технології та інструментарію міжнародних порівняльних досліджень якості освіти. Основна увага приділяється не ранжуванню країн за рівнем підготовки учнів, а поясненню відмінностей, що існують між ними, та виявленню факторів, які впливають на результати навчання.

    Україна вже двічі брала участь у дослідженні — у 2007 (серед учнів 4-х та 8-х класів) та 2011 (серед учнів 8-х класів) роках. Учасниками дослідження 2011 року стали 3378 учнів 8-х класів зі 148 загальноосвітніх навчальних закладів з усіх областей України, міст Києва та Севастополя. Навчальні заклади були відібрані Канадським центром статистики (Statistic Canada) відповідно до вимог проведення дослідження, з урахуванням типу населеного пункту, в якому знаходиться навчальний заклад, типу навчального закладу та кількості учнів у ньому.

    Директор Українського центру оцінювання якості освіти Ірина Зайцева звернула увагу присутніх на помітний успіх України у підвищенні середнього балу з природознавства – за цим показником наша країна продемонструвала чудовий результат.

    За словами національного координатора дослідження TIMSS в Україні Лариси Дворецької, порівняння середніх балів країн-учасниць дає можливість зіставити середню успішність виконання завдань учнями відповідної країни із середньою успішністю виконання завдань учнями інших країн.

    Найвищі середні бали серед учнів 8-х класів з математики показали школярі з таких країн та окремих регіонів: Республіки Корея (613), Сінгапуру (611), Тайваню (609), Гонконгу (586) та Японії (570). Найкращими з природничих наук стали учні з Сінгапуру (590), Тайваню (564), Республіки Корея (560), Японії (558) та Фінляндської Республіки (552).

    За результатами дослідження 2011 року українські 8-класники підвищили результати з математики (на 17 балів) і з природничих наук (на 16 балів). Це дозволило підвищити позицію країни у міжнародному рейтингу з математики — з 25 місця у 2007 році — до 19 місця у 2011 році, а з природничих дисциплін — з 19 до 18 місця.

    Лариса Дворецька також зазначила, що для виявлення факторів, що впливають на результати навчальних досягнень учнів додатково до міжнародного тестування проводиться анкетування національних експертів з освіти, учнів, учителів та адміністрації загальноосвітніх навчальних закладів, що беруть участь у дослідженні.

    Результати дослідження TIMSS засвідчили: Україна зробила крок уперед - за всіма показниками, і це очевидна тенденція до зростання.  Пов’язано це з тим, що після проведення TIMSS 2007 була здійснена значна робота з аналізу результатів дослідження, організовано науково-методичні семінари, круглі столи з розробниками програм і авторами підручників, навчання вчителів на курсах підвищення кваліфікації з питань моніторингових досліджень в освіті.

    Із 2008 року у підручниках з’являються більше задач практичного змісту, тестових завдань різних форматів, цікавих задач на застосування знань в нестандартних ситуаціях; розробляються нові збірники для проведення державної підсумкової атестації з предметів природничо-математичного циклу, з урахуванням рекомендацій, наданих після аналізу результатів дослідження TIMSS 2007.

    Детальніше із інформацією про результати дослідження TIMSS 2011 можна ознайомитися на сайті Українського центру оцінювання якості освіти: testportal.gov.ua

     

    Переглядів: 607 | Додав: savvich | Теги: quality natural mathematical educat, качество естественно-математическог, якість природничо-математичної осві | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    Ім`я *:
    Email *:
    Код *:
    Форма входу
    Пошук
    Посилання
  • Освітні цифрові ресурси
  • Портал для веб-майстрів
  • ХОІППО
  • Робота з обдарованою молоддю
  • Школа олімпійського резерву
  • ХОЦНТТУМ
  • Сайт ЦІППО
  • Сайт МОН України
  • Сайт МАН України
  • УЦОЯО
  • ВРЦОЯО
  • Острів знань
  • Мережа УРАН
  • Сайт технічної підтримки мережі УРАН в Хмельницькій області
  • Форум інформатиків України
  • Сайт м. Шепетівки
  • Управління освіти Шепетівськго міськвиконкому
  • Пізнайко
  • Залізничні маршрути
  • Автобусні маршрути
  • Календар
    «  Грудень 2012  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
         12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
    31
    Погода, курс валют
    Погода Шепетівці » Україна
    Опитування 2
    За яким напрямком Ви плануєте продовжити освіту?
    Всього відповідей: 1509
    НВК №3
    Останній дзвінок
    Останній дзвінок
    Міс 2013 НВК № 3
    Intel ISEF-2013
    Intel ISEF 2013
    Intel Isef 2013
    Програми Intel
    1-Міс НВК №3 2012
    2-Міс НВК №3 2012
    Останні новини

    Copyright MyCorp © 2020
    Зробити безкоштовний сайт з uCoz